Over mij

Mijn foto
Getrouwd,twee volwassen kids,drie viervoeters,hobby Patchwork&Quilten, en 55+ sport.

zondag 7 juli 2013

Mysterie Quilt .

Dit is mysterie quilt nummer twee,is nog niet af  maar al heel kleurig.
In het begin heb ik ook met vliesofix gewerkt maar dat is niet mijn ding ,dus ben ik maar met applicatie verder gegaan en dat bevalt veel beter.
Ik vindt alles zo stug worden van vliesofix.

Zo alweer een deel erbij en nu heb ik alle delen vast aan elkaar gezet.Nu komen er als het goed is nog drie delen bij  plus een rand erom en dan is het af.






2 opmerkingen:

  1. Bravo, wat een mooie blokken!!! En je applicatie's zijn erg mooi. Ik doe bijna alles met vliesofix, ook ik vind het stug worden, maar echt mooi appliceren heb ik nooit geleerd. Benieuwd hoe het eruit gaat zien in z'n geheel.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Elly,

    Je maakt hele mooie blokken ben benieuwd als hij in elkaar zit. De Tas uit je vorige bericht is ook kei mooi.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen